Surfers mecca NZ - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Danny Verbiesen - WaarBenJij.nu Surfers mecca NZ - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Danny Verbiesen - WaarBenJij.nu

Surfers mecca NZ

Door: DannyVerbiesen

Blijf op de hoogte en volg Danny

08 September 2010 | Nieuw Zeeland, Gisborne

Ik ben nu momenteel in Gisborne een van de beste plekken in new zealand om te gaan surfen helaas is het kut weer maar ik maak er wel iets van. Oh we hebben hier in cristchurch een aardbevening van 7.4 deze zaterdag gehad, dus erger dan die van haiti >.< maar alles is gied hier geen last van gehad. ik heb zojuist weer veelsteveel foto's hier op gezet dus ff allemaal bekijken. Heb nu voor de tweede dag gesurft en ik kan bijna op de board staan(soms) dus het gaat best snel met leren. een gast uit het uider eiland is het mij aan het leren en ik kan er niet genoeg van krijgen (hoewel ik zojuist een board tegen me kin aan kreeg toen ik onder ging ^^)

  • 08 September 2010 - 01:26

    Paul:

    Tof man, ik wil ook surfen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Gisborne

New zealand adventure

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2011

Gellukige nieuw jaar!

08 December 2010

Eindelijk werk!

08 November 2010

Party

26 Oktober 2010

On the beach

27 September 2010

Werken
Danny

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 7451

Voorgaande reizen:

05 Juli 2010 - 07 Juli 2011

New zealand adventure

Landen bezocht: